Saturday, November 24, 2012

saye terlalu gemok

tak der saper pon nak dilahirkan gemok. Aku? Aku manusia dilahirkan kurus tapi kerna tak pandai mengawal nafsu maka ak menjadik terlalu gemok. Semenjak ak abes matrik, berat ak dikatakan naik secara mendadak dan hari ini ak telah menanggung perasaan yang sangat sangat sangat mentensionkan. 

OMG! ak terlalu gemok skng sampai overweight. Sampai skang bermacam3 cara ak guna untuk kurus balik. Tapi ak nie manusia yang terlalu susah untuk turunkan berat badan. Hanya DIA yang tahu perasaan ak bile orang kate ak nie gemuk. Ak tak menyalahkan orang malah itu adelah realiti yang aku harus hadapi.

Banyak duit ak habes untuk kuruskan berat badan, bukan jer duit yang abes, berat ak pon bertambah3 naik. Aku nie student, so ak xmampu laa nak beli ubat mahal3. Mane yang ak raser ak mampu, ak beli. Malah skng ak telah ambk suplemen kurus secara sehat tapi tak mendatangkan ape3 hasil. Poket makin menipis, da 2bulan lebih ak amik suplemen nie dan sedang berusaha untuk bulan ke 3.

Bulan ke 4 ak harus berhenti untuk seketika sebab i have no money already. Tengok spare3 tyre kt badan ak pon sudaa buatkan aku tension gler. adohaiii... bile laa saye nk kurus. daa laa ak nie manusia yang tak reti nak diet. Kalo xmakan kompem perot pon da mula sakit3 n pedih3. Ak tak minta sumer nie terjadi. Tapi takdir hidup yang ak harus terime dengan perasaan hati yang redha n pasrah. cewahhhh...

sekian sajer luahan hati sayer. sekirenyer ak melanjutkan lagi lauahan hati ini, ak takot ak tak mampu berhenti dan overdose beremosi. hua hua hua.... bye...





No comments:

Post a Comment