Thursday, June 6, 2013

first people kawen

Bulan mac yang lepas, classmate aku kawen. Die orang first kawen dalam kelas kitorg. Memandangkan mase tu kitorang cuti, so aku ajaklaa kawan3 aku balik kelantan dengan aku since si Anis nie orang kelantan.   Dahla time nie first time ak balik kelantan drive. Dan sumer yang balik adalah pompuan. kitorang bertolak tengah hari dari shah alam pastu sesat dekat gombak. wahahaha.... takpe first time katekan. Kitorang gerak pon berpandukan sign board. 

Dan nak dijadikan cerite, kitorang balik ikot dabong memandangkan aku orang jeli. Lebih dekatlaa katekan... ak pon tak tau jalan ikot kuala krai. So, redah jer laa dimalam hari. Dalam 15minit nak sampai camtu, si driver termasuk lubang yang kecik tapi dalam. Maka, bermula saat itu, kami rasekan ade benda berbunyi. So, kitorang pon berhenti laa dekat kedai. time 2 kedai tu da tutup tapi cerah lagi. Rupa-rupanya tayar pancit!


Alamak! Aku gelabah nak mampos teros kol bapak aku. Bapak aku terkejut ak balik ikot dabong sebab jalan kat situ sunyi dan gelap. Ampun pakkkk... hihihi... sambil3 tunggu adik aku datang, datanglaa dua lelaki menaiki motosikal datang nak tolong kami. Nasib bukan orang jahat. hihi.... die tukar tayar spare tapi tayar spare plak takde angin... tunggu je laa adik aku datang.... kami sampai umah pon da tengah malam....


esoknye kitorang g shopping di rantau panjang. Lusa baru majlisnye.... tengok orang kawen, teros rase gatal nak kawen gak.. wahahaha... gedik nak mampos...


 amik berkat.kikiki.... da laa nampak gemok aku time nie. tapi memang aku gemok ponnn... hahahaha


nie laa suami kepada si Anis. Comel...!! hahahaha... gaya macam nak kena lempang ngan anis


cer usha pengapit laki die. Comel cam pengatin lelaki... hihihi... gatal nak mampos....
da abes da, tak tau nak habak ape lagi... Buat Anis, semoga cepat3 bagi kitorang anak sedare. peace yo!


No comments:

Post a Comment