Thursday, December 5, 2013

engagement susu

tetibe kannn wat entry tuk susu
memandangkan aku tak merancang pon nak btunang
mohla kite gebang orang lain tunang
susu is one of my bff at UiTM
tunang die jugak study same3 kat UiTM
Fakulti same tp course laen, giteeerrrr

susu sit in between of her bakal MIL n her mother

hamboiiii, hepi sgt ko susu da tunang. hihihi

nampak tak, make up die cantek
look natural okeh
aku suke aku suke
hehehehe
budak lepas spm okeh mekapkan die

yeahhhh... her fionceee

comel x kak ton?
hahahaha




majlis yang simple
bagos3
tak membazir

perancangan kawen?
she dont know
konflik nak tetapkan tarikh
antara mak die dan bakal mak mentua

apepon
aku doakan jodoh korang sampai jugak ke jinjang pelamin
tahniah susu! da mara setapak dari aku
hihihihihi



No comments:

Post a Comment