Thursday, December 26, 2013

kisah konvo

11.11.13
Sepatutnye tarikh konvo aku buat pertama kali
Tapi memandangkan waktu tu walid tengah bertarung ngan penyakit die
aku kenselkan nak pegi
aku tak sampai ati nak tinggalkan rumah dengan keadaan walid camtu
memang walid marah ak tak pegi
tapi aku dah decide taknak pegi wpon aritu ari yg aku tunggu3
takde rezeki kannn

17.11.13
walid makin pulih
dah dapat discharge dari spital
dah dapat bejalan sket3
aku pon decide nak naik shah alam nak amik scroll
plus jadik babysitter dalam 3hari

19.11.13
Adalah hari terakhir konvo UiTM
maka aku ajak Syira temankan aku pegi amik scroll dan uruskan PTPTN
da amik scroll, Syira suh amik gamba
tapi i is segan actually
tapi dalam hati meronta-ronta
hahahahaha




maka terjadilah gamba konvo ini
tanpa jubah
dan hanya 3keping nie je gamba konvo yang aku ade


dah amik gamba, syira ajak pegi gerai yang jual bunga byk3
pastu dan dan aku pegi beli bebear yg pkai topi pat segi nie
biarpon kecik dan murah tapi dpt mengubat hatiku yang duka lara itu
hihihhihi

maka secara rasminye aku dah pon grad
dan dapat tittle penganggur terhormat
sekian....


No comments:

Post a Comment