Wednesday, November 26, 2014

jangan terlalu cepat melatah

Aku le tu. Sape lagi kan. Manja tak bertempat. Emo tak bertempat. Ade masalah je, cepat je aku melatah. Ade masalah je, ak emo. Ade masalah je, ak buat tindakan tanpa sedar. Aku sangat sangat merindui diri aku yang dulu. Ade masalah je ak pendam. Dulu mane ade facebook twitter ig n etc.

Sekarang, mangsa pertama yang aku carik twitter. Kedua ig. Pastu br pesbuk. Haha... bodoh kan ak nie. Yela, ak mane ade ramai kawan. Pulak tu, tak semua kawan nak dengar masalah bodoh ak ni. Dia pon taknak dengar. Die cakap pegi la mengadu dekat DIA. jangan ngadu dekat die. Paham x? Haha... 

Tersentap kejap. Bila ak ade masalah, rase cam nak mengadu, tapi bile teringat ape yang die cakap tu, aku tetibe kensel nak cakap. Biarla DIA je yang tahu masalah aku nie. Biarla DIA je yang tahu betape sakitnye hati ak nie. Biarla DIA je yang tahu betape terase nye hati aku nie. 

Aku ni mase hot je aku cakap bukan bukan. Dah sejuk nanti aku dah lupe semua tu walaupon bile ingat balik aku rase sakit hati. Aku cube tarbiahkan hati aku. Aku cakap "biarlah orang buat kite, jangan kite yang buat orang". Peace.


No comments:

Post a Comment