Tuesday, November 4, 2014

kalau tiada bahu untuk menangis, ada lantai untuk bersujud


Deep sgt kata kata itu. Bagi aku la. Orang laen tak tau le kennn. Sebab kalo ak sedih perkara pertama yang aku carik bahu someone. Bila someone xleh nak kurangkan sedih aku, mula la emo dalam hati, si polan nie tak pernah care pasal haku. Tak penah paham aku. Poyo kannn... anak sapaaa la nie. sebab tu aku terasa sangat. Aku lupa aku punye lantai untuk bersujud. Dan yang paling penting DIA selalu bersame kite di setiap saat yang kita lalui.

Aku sedar, tak setiap saat someone tu akan selalu bersama kita. Dia pon ade kehidupan sendiri. Saat bersama tu dah tenggelam di makan dek masa. Usia aku ni orang sebuk berkepit ngan laki. Yang bujang merasa le berkepit ngan bantal peluk. Haha... dah tak heran kawan dah kalo ade laki. Betullllll... ak cakap benda betul. Berlaku dalam kehidupan aku. Dah le kawan ciput, pastu ramai dah kawen plak. 

Dats y ak memilih untuk shopping online. Dah takde teman shopping, teman buat kerja gile, teman makan, teman jalan jalan. Seyes rindu zaman uni. Ni pon dah setahun tak pegi tengok wayang. Sampai ngidam popcorn. Haha... poyo sgt ni. Zaman sekolah dulu tak sabar nak keje. Skang amik ko, rase nk sekolah balik, boleh?

Pangggggggg diri sendiri. Sedar diri weh!




No comments:

Post a Comment