Wednesday, January 22, 2014

Umo da 25, tapi masih homesick

homesick, homesick, homesick... Dulu mase zaman u, takdelaa rase homesick giler3. Nie baru sebulan dok cni, da rase nak melalak sebab homesick. Alkisahnya, pagi tadi hantar adik naik bas, hati meronta-ronta nak ikot balik, tetibe sebak giler kot. manje tak abis-abis.

tetibe tengah sebak, terpikir, aku nie blom keje, acane kalo da keje nanti. Manje aku nie still camni ke? Acane kalo da kawen nanti, lagi laa susah nak balik kampung. Haih! Rase nak undur balik zaman kecik-kecik dulu. Mase kecik dulu, tak sabar nak besar. amik ko! Da besar sebok nak kecik balik.

Rase laen macam je homesick kali nie. Tak macam dulu-dulu. Rindu kot dekat umi, rindu nak gosip-gosip ngan umi. Rindu nak marah adik-adik sebab tak buat nie, tak buat tuuu... Manje-manje aku, aku nie agak garang ngan adik badik. Stress weh! Semua benda nak kena suruh dulu baru nak buat. Start laa membebel macam mak nenek. hahaha..

Bulan 3 nie baru dapat balik kot, tuu pon kalo intebiu blom kuar lagi... aku rase bulan2 nie mesti aku dapat balik. aku dapat rasekan intebiu makin dekat. kahkahkah... saiko betol. k la, tu je nak cite. bye!


rindu, rindu oh rindu!



No comments:

Post a Comment